Het was prima, maar er zitten aanzienlijk beter nagelsalons in Hilversum
Behandeling door Thành•
GelnagelsToon alles…
Manon•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
10 minuten te laat omdat ik geen parkeerplaats in het drukke centrum kon vinden. Op tijd vertrokken naar 100 rondjes moeten rijden. Eenmaal wel is waar 10 minuten later aangekomen hebben ze de deur op slot gedaan. Ze hebben mij niet eens te woord willen staan. Geklopt en gebeld maar niemand deed open, ondanks dat er wel iemand binnen was. Nooit meer