Top zijn zeer snel en netjes ik maak snel een afspraak voor over 6 weken
Behandeling door Thành•Gellak manicure
Anoniem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Gellak laat na 4 dagen los bij de randjes. Een dag na de behandeling viel het hele plakkaat gellak van mijn kleine teen.. alsof het erop was geplakt. Oude gellak is nog een beetje zichtbaar, dit was donker rood en niet helemaal goed weggehaald bij de randjes.
Behandeling door Thành•
Gellak pedicureToon alles…
Anoniem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel goed 😊 ik heb weer mooie voetjes ,echt waar voor je geld.
Behandeling door Thành•Pedicure
SalonHaarstudioclaudette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne pedicure, de sfeer is relaxed. Locatie goed bereikbaar vanaf het station.