In de salon leken de nagels strak, maar achteraf toch meer imperfecties dan initieel leek. Er zitten bijvoorbeeld verschillende belletjes/ gaatjes in de lak, waar vuil in gaat zitten wat voor donkere vlekjes/ stipjes zorgt. Ook werd de lak echt zeer heet onder de lamp en vind ik dat de vorm netter had gekund. Zeker aangezien de stylist echt zijn tijd voor je neemt.