Zeer netjes, precies zoals K wilden! De salon was zeker schoon netjes en overzichtelijk. Ik kon dezelfde dag gelijk terecht op me aangegeven tijd, de behandeling was snel en netjes.
Behandeling door Thành•Kunstnagels opvullen
Melanie•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
It's good enough but I had to keep asking him to not hurt me
Behandeling door Kathy•Gellak manicure
Christina•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Goed
Behandeling door Thành•Nagelversteviging
Li•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Nice people but it’s not for me. Very flexible so I appreciated that. Very quick.