Ik heb een set BIAB met chrome bij Kathy laten zetten en nog nooit ben ik zo blij de salon uitgelopen! Een super lieve comfortabele vrouw, die ook echt verstand heeft nagels en het zetten hiervan! Echt een aanrader!!! :)
Behandeling door Hanna•Gellak manicure
Georgie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Great!
Behandeling door Thành•
Gellak pedicureToon alles…
Nicole•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
My nails look so cute, and the place was so clean. Anh is very friendly and professional. After a horrible experience in another salon, it makes me happy to find this one!
Behandeling door Kathy•Manicure
Sophie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
prijs is prima, en de mensen ontzettend aardig. Maar er is tijdens de pedicure (per ongeluk) een flink stuk van mijn grote teen geschaafd. geen normale nagellak, wat ik erg vreemd vindt voor een nagel salon, na de manicure zonder lak ruwe nagels.
Behandeling door Hanna•
ManicureToon alles…
Anne•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Elke maand ga ik met een glimlach naar DN Nails. Ik merk enorm verschil met toen ik voor de eerste keer langs kwam. Mijn nagels zijn een stuk sterker en verzorgder geworden.