Al een paar keer hier geweest en elke x zeer tevreden. Deze laatste x had ik iemand anders dan ervoor maar hij was ook erg goed en snel. Ik kom zeker terug.
Behandeling door Thành•Nagelversteviging
Marjolein•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima salon, spreken geen Nederlands, maar niet te duur en prachtig resultaat.
Behandeling door Thành•Kunstnagels opvullen
Mariella•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Snel, netjes en mooi gedaan! Keuze uit veel kleuren. Mijn nagels zien er top uit.