Nog nooit zulke mooie nagels gehad die ook zo ontzettend mooi blijven 🤩! Heel blij mee 💝
Behandeling door Natascha•Manicure
Astrid•10 maanden geleden
Geverifieerde review
behalve dat de Salon van Luna kwaliteit levert is het ook altijd heel gezellig en vertrouwd.
Behandeling door Luna•
Vrouwen knippenToon alles…
Evelien•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Mijn nagels hebben nog nooit zoveel aandacht gehad, het was een geweldige ervaring en ze zien er fantastisch uit. Het is een andere methode dan wat ik gewend ben maar een veel betere kwaliteit.
Styling door Luna•
Kleuren - volledigToon alles…
Johanna•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Natasha is echte professioneel, net zoals altijd maakt mij blij.