Prettige rustige sfeer in de salon en prima in model geknipt. Tevreden klant.
Styling door Luna•Vrouwen knippen
Els•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen en meer dan tevreden over het resultaat.
Ook kon ik snel terecht, wat extra was, maar erg fijn.
Al met al...top!!
Styling door Luna•Kleuren - volledig
Daphne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vakmanschap ten top in deze kapsalon, is precies zo geknipt en gekleurd zoals ik het wou.Ik krijg alleen maar positieve reacties op mijn look.
Styling door Luna•Balayage
Yvonne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prachtig resultaat
X een terugkerende klant
Behandeling door Natascha•Manicure
Tashira•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Luna was snel, deskundig en zeer begripvol voor mijn wensen
Ze heeft mij naar volle tevredenheid behandeld evenals mijn echtgenoot die ook door haar is geknipt