Ze heeft goed naar mijn wensen geluisterd en het resultaat is dus ook naar alle tevredenheid!
Styling door Luna•Highlights - half hoofd
Sandra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
I got a basic manicure and it looked fine. The technician was very thorough and meticulous. But the next day my cuticles started splintering and now look worse than before the manicure.
Behandeling door Natascha•Manicure
J.•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch zoals altijd! Prachtige kleuren om uit te kiezen
Behandeling door Natascha•Manicure
-xxxx-•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd prachtig gedaan! Helemaal blij mee
Behandeling door Natascha•Manicure
Nathalia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
ze perfect en zorgvuldig! levert kwaliteit, ik kan niet anders zeggen!