Gastvrij en deskundig. Prettige salon midden in het centrum van de stad. Vele verschillende behandelingen mogelijk. Van harte aanbevolen
Behandeling door Luna•Gezicht threaden
Margriet•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtige salon, netjes. Luna is erg aardig, eerlijk. Geeft verzorgingstips en waar het natuurlijk omgaat, ze knipt goed!
Erg blij met mijn laagjes kapsel!
Styling door Luna•Vrouwen knippen
Silvia•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Luna is een hele goeie kapster. Ze heeft een goede inzicht en smaak van knippen.
Styling door Luna•Vrouwen - droog knippen
ienemini •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen! Mijn haar is precies geworden zoals ik wilde, misschien nog wel mooier!
Styling door Luna•Vrouwen knippen
Stefanie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
..ook al woon ik niet meer in het noorden
Ik blijf steeds naar Assen voor een korte kapsel 👍🏾😉