Super professionele nagelstyliste, sfeervol atmosfeer, attent en begripvol
Behandeling door Natascha•Gellak manicure
Natalia•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Top nagelstyliste, super heel tevreden!!
Behandeling door Natascha•Gellak manicure
Hanna•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Verteld aan Luna wat ik wil..zij begreep het meteen, het knippen ging snel en dat er toch ruimte was voor een paar highlights vond ik fantastisch.
Luna is vriendelijk, deskundig, snel en attent (kopje thee in een prachtig kop en schotel met koekje), kom graag terug.
Styling door Luna•Vrouwen knippen
Edith•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Kom al jaren bij luna,ze weet precies wat ik wil met mijn haar,ga altijd tevreden de deur uit:)