Ik vond het een hele fijn ervaring! Doeceur neemt echt de tijd en is proffesional!!
Behandeling door Douceur•
WimperextensionsToon alles…
Myranne•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag ben ik bij Douceur geweest voor het waxen van mijn onderbenen en mini bikinilijn 🤍
Ik ga eerlijk zijn: het deed zeker even pijn, maar echt alleen op het moment dat de haartjes werden verwijderd. Daarna was het eigenlijk meteen weer over en goed te doen!
Wat ik vooral heel fijn vond, is dat er super hygiënisch wordt gewerkt. Alles ziet er schoon en verzorgd uit, en dat geeft meteen een vertrouwd gevoel. Daarnaast kreeg ik duidelijke uitleg tijdens de behandeling én goede tips !!
Behandeling door Douceur•
Vrouwen harsen - benenToon alles…
Whitney•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Douceur heeft me keurig geholpen en was gastvrij. De behandeling deed nauwelijks pijn en ze werkt hygiënisch. Echt een aanrader!