Kon last minute terecht en mijn wenkies zijn perfect gedaan, threading en geverfd.
Echt mooi gedaan ben erg tevreden!
Angie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Snel en goed geholpen door Ivana. Hartelijke sfeer.
Aritha•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Eindelijk een keer goed advies gekregen! Resultaat mag er ook wezen. Hele fijne kerel, kan goed knippen en is eerlijk. De prijs is goed als je het vergelijkt met de rest van Amsterdam
Jip•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top altijd vriendelijk en doet haar werk goed. Kan altijd terecht al ben ik wat laat.