Ivana was great, so kind and helpful too! As always my go-to salon in Amsterdam !
Colleen•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I did the henna and eyebrow trim. The process and everything was smooth and Ivana was very nice. However the henna went off after 2 days which was a disappointment
Laura•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
My eyebrows look great for my holiday! Thank you
Lily•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve, geduldige en deskundige dame. Heel gastvrij
Reenis•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd geholpen door super aardige man. Highlight heel zorgvuldig gezet, heel blij. Achteraf gezien was de toner niet nodig geweest maar dat is meer reminder voor mezelf :)