The hairdresser was a really nice lady. She asked me thoroughly about the desired haircut and did exactly what I expected, insuring that I'm satisfied with the length and style.
Elmira•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
super tevreden met dipa en het threaden van mn wenkbrauwen, mn vaste plekje nu
Fz•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
super tevreden bij Dipa voor wenkbrauwen threaden !!