Ik ben al jaren klant bij Dipa en ze epileert mijn wenkbrauwen heel mooi. Ze luistert naar mijn wensen, is professional, aardig en werkt snel. Echt aanraden!
Gezicht threaden
Mitra•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd mega tevreden bij Dipa! Goed gedaan
Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Charlotte•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd bij Dipa heel blij met het resultaat!
Vrouwen knippen
Yasmine•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige sfeer en Dipa is heel deskundig!
Gezicht threaden
Cindy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Friendly staff, great haircut, only thing will recommend to put conditioner after hair wash