Ik kom al jaren bij DUO kappers en heb nog nooit klachten gehad. Er wordt met mij meegedacht bij twijfel over wat ik wil. Het pakt altijd goed uit. Ook is iedereen altijd vriendelijk en vrolijk. Kortom: een aanrader.
Vrouwen knippenToon alles…
arja•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met m’n haar!
Kleuren - uitgroei
Valerie•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecte nagels! Dank je wel Jessica, super blij ermee.