Nog nooit iets aan mijn wenkbrauwen laten doen, maar bij deze eerste keer gelijk heel tevreden. Kom zeker nog een keer terug.
Denise•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer, prettige behandeling en veel goede adviezen. Echte aanrader!!!
Esther•ongeveer 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Een leuke gezellige sfeer.
Er werd rustig de tijd genomen voor alles.
Ik kreeg goed advies en ging er blij en tevreden weer weg!
Ilja•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed voor mekaar
Gerard•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne kapsalon met zeer vriendelijk personeel en persoonlijke aandacht. Sinds kort uitgebreid met een mooie beautysalon. Naar de kapper gaan is hier altijd een gezellig uitje!