Had afgelopen vrijdag een afspraak. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Eden en haar collega waren vakkundig. Voor de behandeling wordt alles goed uitgelegd en ook tijdens de behandeling wordt met de client overlegd.
Mijn afspraak voor dec is al geboekt.
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Eden is absolutely lovely, it’s my second time at her salon and I will definitely keep coming back. My eyebrows couldn’t be better!
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Nancy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel en vriendelijk. Je krijgt echt advies. Super fijn!
Behandeling door Eden•
Gezicht threadenToon alles…
Yolanda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb echt heel lang gezocht naar iemand voor me wenkbrauwen ben zo blij dat ik deze salon gevonden heb ik ben kieskeurig maar hoer word je deskundig en professioneel geholpen echt een aanrader en de koffie trouwens ook haha ik zeg zoek niet verder
Behandeling door Eden•Henna brows
Brenda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden vaste klant !
Behandeling door Eden•Wimpers en/of wenkbrauwen verven