Ontspannen sfeer, goede voorlichting, relaxte muziek op juist volume,mooi resultaat na de behandeling
Behandeling door Eden•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kom al jaren in de salon. Ik word regelmatig gecomplimenteerd door mensen (op bijv. festivals/feestjes). Eden is heel gedetailleerd en neemt goed haar tijd! Zeer klantvriendelijk ook.
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Jannely•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik doe alleen bij Edens mijn wenkbrauwen verder vertrouw ik niemand met mijn wenkbrauwen. Zij weet precies hoe ik het wil en ik ben altijd super tevreden als ik de salon uit loop. Ik krijg ook altijd erg veel complimenten over mijn wenkbrauwen!
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Yasantewa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn wenkbrauwen waren alweer uit shape en Eden heeft het weer gefixt. Ze werkt netjes en neemt echt de tijd om mijn wenkbrauwen strak te maken.
Ik zou een ieder aanraden om maar Eden te gaan.