De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,9
403 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ontspannen sfeer, goede voorlichting, relaxte muziek op juist volume,mooi resultaat na de behandeling
Ik kom al jaren in de salon. Ik word regelmatig gecomplimenteerd door mensen (op bijv. festivals/feestjes). Eden is heel gedetailleerd en neemt goed haar tijd! Zeer klantvriendelijk ook.
Ik doe alleen bij Edens mijn wenkbrauwen verder vertrouw ik niemand met mijn wenkbrauwen. Zij weet precies hoe ik het wil en ik ben altijd super tevreden als ik de salon uit loop. Ik krijg ook altijd erg veel complimenten over mijn wenkbrauwen!
Mijn wenkbrauwen waren alweer uit shape en Eden heeft het weer gefixt. Ze werkt netjes en neemt echt de tijd om mijn wenkbrauwen strak te maken. Ik zou een ieder aanraden om maar Eden te gaan.
Alles was top
38
1
38
39
40
51
40