Voor de 2e keer gaf ik duidelijk aan dat ik mijn wenkbrauwen absoluut niet dun wilde, en ik kreeg precies wat ik niet wou. Mijn wenkbrauwen kon net zo goed helemaal weggehaald worden. Dit ook meteen aangekaart maar geen oplossing of compensatie aangeboden gekregen.
Het is ook heel erg vervelend dat als je een afspraak hebt niet meteen geholpen wordt. Je zit letterlijk 15 a 20 te wachten.
Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
It was amazing!
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Roxana•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste brow artist in Rotterdam mijn wenkbrauwen zijn nog nooit zo mooi geweest!
Behandeling door Eden•Gezicht threaden
Malika•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zorgzaam, vriendelijk en professioneel! Top
Behandeling door Eden•Wenkbrauwen - threaden
Geneva•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Doet haar naam altijd eer aan, letterlijk a master in brows!