Elke 3 maanden een knipbeurt en maandelijks een blow dry behandeling, heel erg tevreden en zeker aan te raden. Altijd met een goed gevoel naar huis met me haren weer prachtig in model
Styling door Xeverio•Vrouwen knippen
Nettie•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel netjes, goeie service echt een aanrader
Styling door Xeverio•Kleuren - uitgroei
Joyce•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Love it!
Styling door Xeverio•Black hair - silk press
Daisy•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect!
Styling door Xeverio•Black hair - silk press
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hij heeft veel ervaring, en is super getalenteerd.Hij draagt echt zorg voor je haar.Daarnaast is hij vriendelijk, eerlijk en geeft goede tips. Topkapper!