Tiffany vlecht super mooi. Leuke diverse modellen. Ze vlecht het haar niet te strak, zodat mijn dochter haar haren superfijn vind zitten!
Invlechten
Shadae•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben al 2 keer geweest voor een blowdry en ik ga elke keer met een grote glimlach weg!
Styling door Xeverio•Föhnen / Stylen
Celine•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor mij de eerste keer in een kappersstoel dus ik vond het erg spannend. Xeverio heeft me op mijn gemak gesteld en naar mijn wensen geluisterd. Ik ben super blij met het resultaat!