Snelle maar precieze behandeling, precies wat je wilt! Altijd complimenten over mijn wenkbrauwen na een behandeling!
Behandeling door Elif Şakı•Wenkbrauwen - threaden
Dicle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Elif is super vriendelijk en heeft het vak zeker in d'r handen.
Zekers n aanrader
Behandeling door Elif Şakı•Nagelversteviging
Gummara•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top🤌🏽
Behandeling door Elif Şakı•Wenkbrauwen - threaden
Jemima•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima werk geleverd. Jammer dat ik niet wist dat ze beperkte keus had in gellak. Omdat biab populairder is. Dus ik kon uit maar n paar kleurtjes kiezen.
Behandeling door Elif Şakı•Gellak manicure
Maartje•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele mooie zorgvuldige manicure & biab! Ben super tevreden over het resultaat en kom zeker terug.