Heel vriendelijk. Het was schoon en netjes opgeleverd masallah
S.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Een aanrader!
M.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
heerlijk genoten..
A.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
We hebben het super leuk ervaard,het was super schoon..heerlijk plek met je eigen muziek..zeker een aanrader wn wij komen zeker nog een keer terug..gr fam. Gonen