Super tevreden! Personeel is SUPERlief! Fruitschaal is SUPERlekker! SUPERschoon! SUPERmooi ingericht! Kan niet beter gewoon!
N.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Gewoon heerlijk zoals altijd! Vriendelijk en gastvrij personeel. Alles is goed schoon en ziet er ook erg goed onderhouden uit. Smoothies zijn ook zeker aan te raden.
I.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top 👌🏻👌🏻
F.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De ruimte is prachtig en voldoet aan alle wensen. Alleen jammer dat de kaart niet zo uitgebreid is. Zeker qua gezond eten. En het zou misschien een idee zijn als de gasten 15 min. van te voren een melding krijgen als de tijd er op zit.