Ontzettend fijn welkom door het personeel. De unit was fantastisch! Fijne ambiance, we hebben ontzettend genoten. Bedankt!
B.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Schoon, goed verzorgd, goed ontvangen en vriendelijke medewerkers!
D.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer schoon en netjes, aardig personeel!
N.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed service, hygiënisch echt een aanrader!
R.•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige accomodatie met heel veel luxe en privacy. Mooi ingericht en hygienisch. Vriendelijke personeel. Vooral Goed geinformeerd en geholpen door Sahin. Zeker voor herhaling vatbaar