Zoals altijd schoon en netjes, zeker 7 keer geweest
A.•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldige plek! We konden hier heel ontspannen en privé zwemmen en voelden ons veilig. Bedankt voor alles!”🤍
Mariam•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Enorm vriendelijke medewerkers, schoon netjes. Zeker voor herhaling vatbaar enorm tevreden vertrokken. Makkelijk en voldoende en gratis parkeerpl mogelijkheid.
Betul•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik vond het leuk hier weer eens te zijn. Toch viel me op dat bij de jacuzzi er wat losse onderdelen waren die dreven in het bad. Niet zo netjes.
Ook zag ik veel tekens van roest rondom het bad.
Het was nog steeds heel erg leuk om er weer te zijn en hebben zeker genoten. Of ik er nog een keer zal komen, dat weet ik niet.
was nu de 2e keer