Goede, stevige en heerlijk ontapannende massage. Dus over de massage zijn wij zeer positief, alleen vonden wij de ruimte waarin de massage gegeven werd, niet warm genoeg.
John•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima massage behandeling gehad netjes en goed verzorgd
William •9 maanden geleden
Geverifieerde review
Professioneel, aardig, kundig
Anita•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg goede stevige massage met warme olie.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Hilde•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was weer een hele fijne gezicht behandeling. . Dankjewel Elnaz 👍😊