Er wordt hygiënisch gewerkt. Je wordt goed geholpen en krijgt goed advies. Met een mooi resultaat.
Bonnie •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was de 1e keer en een heel goede ervaring. Volgende afspraak is gemaakt.
Rieky•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Stevige massage en cupping gehad. Goed welkom en uitleg wat hij allemaal ging doen.
Sandra•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Supernette en warme ontvangst🤗 !
De benadering was erg vriendelijk en een vakkundige behandeling 😊
Ik raad het ten zeerste aan , tot de volgende behandeling 👍
Ingrid•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een fijne massage, pijnlijke plekken mooi los gemaakt