Mooie nagels gezet, erg tevreden.
Geeft ook goed advies
Linda•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling !ze neemt de tijd en dat is super fijn!
Angeline •bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb mijn nagel laten verzorgen prima resultaat.
Lies•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super tevreden
Michelle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nu al meerdere malen geweest. Deze meneer gaat heel vakkundig te werk en heeft prettige handen. Elke keer ga ik helemaal content naar huis. Ik ben een tevreden klant.