Ik wil graag mijn oprechte waardering delen voor de fantastische ervaring die ik heb gehad. De service was uitstekend,Elnaz is super vriendelijk en doet echt haar best. En ik ben zeer tevreden met het resultaat. Dank je wel voor de professionele en vriendelijke benadering. Een absolute aanrader!
Esra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was helemaal wat ik verwacht had, misschien nog wel meer. De ontspannen sfeer en haar behandelingen voelen prettig en geven 't juiste resultaat! Genoten!
Bettie •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
1.5 uur tevoren geannuleerd helaas. Ik was al in de buurt en heb lang moeten rijden.
Farzan•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De massage was erg fijn en Elnaz is erg vriendelijk! Echt een aanrader