Ik vond het heerlijk! Voelde me op mijn gemak in mooie salon. Ze bestudeerde eerst echt wat mijn huid nodig had, paste de behandeling daarop aan. Zeer professioneel en volledige aandacht voor reinigen, herstel, voeding etc. Nam alle tijd en rust om goed voor mijn gezicht te zorgen. Erg tevreden, ga in januari weer een keertje hoor!
Bettie •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag een full body massage gehad, erg lekker, echt een aanrader!!