Emiliia heeft mijn nagels werkelijk SCHITTEREND en uiterst zorgvuldig verzorgd en gelakt. Ze gaat duidelijk voor kwaliteit. Nog nooit zó veel complimenten gehad over mijn nagels als afgelopen weken ✨ Dikke aanrader!
Behandeling door Emiliia Zaiachkivska•Gellak manicure
Tisha•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Nog nooit zulke mooie nagels gehad! Emiliia was ontzettend vriendelijk en professioneel. Ze heeft de BIAB-behandeling met zoveel zorg en precisie gedaan. Ik ben heel blij met het resultaat! Absolute aanrader, ik kom hier zeker vaker terug!
Behandeling door Emiliia Zaiachkivska•Nagelversteviging
Naomi•12 maanden geleden
Geverifieerde review
echt super mooi en netjes gedaan, mega blij mee
Behandeling door Emiliia Zaiachkivska•Gellak manicure
Lisa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een professional! Ik was heel erg onder de indruk.
Behandeling door Emiliia Zaiachkivska•Gellak manicure
Eveline•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige pedicure
Behandeling door Emiliia Zaiachkivska•Gellak pedicure