Very clean and friendly place. Kristina did amazing job. She took the time and she was very precise. I will be back for sure!
Iina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijke ontvangst. Goede hygiëne, behandeling was ontspannen en goed en aansluiting Mani en pedi was goed. Hoefde niet te wachten en Andy was zeer efficiënt
Nora•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Aardige medewerkster (Stasia) en erg tevreden over mijn nagels (BIAB).
Behandeling door Stasia
Bibi•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
After 4 weeks, still very happy with my nails!
Anouk•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vond het een erg goede manicure. Wel vond ik 50 euro best prijzig voor deze manicure. Ik kreeg wel een leuk kerstpakket als cadeau dat was erg attent.