Un’ottima pedicure, accurata. Tutti gli attrezzi erano sterili, ottima pulizia del locale. Ho messo 4 stelle perché é stata più delicata di quello che avrei voluto ed il prezzo lo trovo alto (soprattutto 10€ per la rimozione gel) ma ci tornerò sicuramente e lo raccomando.
Behandeling door Anastasia
Marta•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience again, this time with Hanna -- had BIAB removed and new BIAB applied. Friendly staff, good location, and beautiful studio.
Behandeling door Anastasia
Jessica•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Thank you for the wonderful and friendly service
Stef•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Best quality ever!
Manon•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ookal ben ik naar Oost verhuisd, ik blijf hier komen voor Biab. Mijn nagels zijn steviger dan ooit en worden heel netjes gedaan door allemaal professionele en vriendelijke dames.