It was my first time in this salon and definitely not the last one. Anya is an amazing specialist, top class pedicure! Will definitely come back and will reccommend to my friends.
Behandeling door Anya
Julia•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
It is very clean and nice atmosphere. The manicure was good but expensive considering the quality of work
Yelda•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Love my nails! very professional place!
Behandeling door Irina
Celine•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijn pedicure van Anya, ze legde goed uit wat ze ging doen en wat ze adviseerde voor mijn nagels. Zou zeker nog eens terug gaan!
Behandeling door Anya
Demi•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Highly professional nail tech. Relaxing and welcoming ambience. Free refreshments and caring attitude.