Always happy with my brows :) Diana is very friendly
Behandeling door Lash & Brow stylist•Wenkbrauwen - threaden
Saki•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd perfecte wenkbrauwen als ik hier ben geweest! Krijg er veel complimenten over. Zeker m’n donkerblonde wenkbrauwen worden niet te donker aangezet.
Behandeling door Lash & Brow stylist•Wenkbrauwen - threaden
Lisette•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben bij Diana geweest voor een wimperset one by one… ze doet haar werk erg goed en vind haar ook super lief.
Behandeling door Lash & Brow stylist•Wimperextensions
Noëlle•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience. Kind, professional and beautiful henna brows!
Behandeling door Lash & Brow stylist•Henna brows
Vivian•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was echt een top ervaring , medewerkers waren lief en voelde me erg op mijn gemak.