Wat ik zo waardeer in Esmee is dat ze de kleur goed inschat/begrijpt en modern knipt zonder mijn wensen uit het oog te verliezen. Zeer blij haar gevonden te hebben.
Styling door Esmee
Jolanda•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima kapsalon, hele aardige vrouw.
Styling door Esmee
Michelle•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon met professionele behandeling
Styling door Esmee
Anoniem•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Veel tijd en aandacht voor je/ erg kundig (echt verstand van krullend haar). Resultaat was ook erg mooi; waar voor je geld!