Ik kom al wat jaartjes bij Esmee en ben zeer te vreden!
Ze is heel vakkundig hartelijk en ga blij de deur uit!
Ik kan haar zeker aanraden!
Styling door Esmee
Valerie•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had een geweldige ervaring bij Esmee. Normaal ben ik heel bang om naar de kapper te gaan, maar door de vakkundig advies en luisterend oor, ben ik super geholpen. Esmee nam de tijd om te luisteren en knipte precies zo als ik het wilde (niet te veel). Ze wist zelfs hoe ik normaal mijn haar doe en heeft het dan ook zo gestijld. Ik heb mijn kapper gevonden!
Styling door Esmee
Ludwika•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super bij Esmee, nog nooit ontevreden weggegaan !
Styling door Esmee
krinie•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige en deskundige kapster. Geeft zeer deskundig advies. Je komt er stralend vandaan.