Erg vriendelijke kapster en ben erg blij met mijn nieuwe kapsel!
Styling door Esmee
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is iedere keer weer top.
Styling door Esmee
Piet•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything great!
Styling door Esmee
Elisa•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Over het algemeen ben ik tevreden over de behandeling bij Esmee. Het enige minpuntje is dat er boven mijn oren wat ongelijkheid in de haargrens was.
Styling door Esmee
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Eindelijk weer eens een kapster die meteen aanvoelde wat ik wilde en met een goed voorstel kwam. Uitstekende coupe in een mum van tijd, ben ik ook gevoelig voor en alles op een vriendelijke manier. Merci Esmée.