Deskundig, luistert naar je vragen. Geeft goed advie
Styling door Esmee
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mooi geknipt!
Styling door Esmee
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goed geknipt
Styling door Esmee
Saskia•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kan deze salon echt aanbevelen! Je bent hier in goede handen, met kundig personeel. Esmee heeft een goed gevoel voor stijl en ik ben altijd super tevreden met mijn kleur&kapsel.
Styling door Esmee
Lauren•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Iets duurder dan de 2 eerdere babykappers, maar wel veel leuker geknipt!