Was niet de eerste keer bij Estelle en ook zeker niet de laatste x wat een topper en wat een fijne zeer schone salon!
Estelle zelf is vakkundig en super leuk!
Ook gaan we terug voor de spa pedicure want die schijnt ook echt super te zijn!!
Behandeling door Estelle•Wimperextensions
Jamie•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super behandeling gehad! Estelle neemt echt de tijd voor je! Service is hoog!! Ennn het was ook nog eens erg gezellig!
Behandeling door Estelle•Wimper permanent
Mariska•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ze was heel vriendelijk en maakte dat je je op je gemak voelde,
Kom zeker terug
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Helen•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top salon!
Wimpers zijn mooi!
Behandeling door Estelle•Wimperextensions
Monique•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Keurige salon en zeer vriendelijk en geïnteresseerde medewerker.
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven