Estelle is een hele lieve meid. ze werkt heel professioneel en hygiënisch. Ze benoemd waar ze mee bezig is.
Ben een vaste terugkerende klant.
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Elise•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super leuke salon waar je vriendelijk geholpen wordt. Estelle is heel vriendelijk en kijkt precies wat bij je past.
Behandeling door Estelle•Wenkbrauwen - threaden
Patricia•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Het tanden bleken was voor mij de eerste keer. De dames waren heel zorgzaam en vriendelijk. Nemen de tijd en alles word goed uitgelegd.
Ze gebruiken natuurlijke producten waardoor je tandenkleur echt natuurlijk blijft. Was erg blij met het resultaat. Tanden wat lichter en glanzend.
Behandeling door Lucienne•Tanden bleken
Debby•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijke dames. Erg klantgericht. Gorde sfeer en werkt netjes.
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Debby•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Wordt altijd vriendelijk geholpen prijzen zijn top
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven