Geweldig en gezellige Salon waar jij je thuis voelt!
Behandeling door Lucienne•Pedicure
Leny Middel•10 maanden geleden
Geverifieerde review
heel fijn om bij estelle me wenkbrauwen te doen altijd in voor een gezellig praatje en is lekker snel klaar daarbij is de prijs/kwaliteit verhouding ook perfect.
Behandeling door Estelle•Wenkbrauwen - threaden
Dominic•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Top salon. Goede service en kwaliteit. Zeker aanrader
Behandeling door Estelle•
WimperextensionsToon alles…
paula•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Estelle is klantvriendelijk en werkt heel netjes dat geldt ook voor een gezichtsbehandeling
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Bepenjan•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Blij de salon ontdekt te hebben, blijf terugkomen!