Het was voor mijn dochter , ging er alleen heen , en werd enthousiast ontvangen door Estelle , ze voelde zich direct welkom. Verder tijdens de behandeling goede uitleg wat er ging gebeuren. Heel fijn en warm ontvangen .
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Bianca•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige. Salon 🎉
Behandeling door Estelle•Wimperextensions
Wilma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Gez en goed gr Wilma
Behandeling door Estelle•Wimperextensions
Wilma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Topper!
Behandeling door Estelle•Wimperextensions
Jamie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Efficiënt en deskundig
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven