Ontzettend aardig en een professionele behandeling. Je voelt je direct op je gemak.
Behandeling door Estelle•Permanente make-up (pmu)
Annemarie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige salon. Gr Wilma
Behandeling door Estelle•Wimperextensions
Wilma•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer een fijne behandeling. Na meerdere keren weet ze wat je wilt dus dat is super fijn!
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Kelsey•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer zo fijn geholpen door Estelle!! Super zo blij als ik weer weg ga daar. Ook de pedicure is geweldig!! Echt n fijne beautysalon met prettige sfeer en 100% aandacht voor de klant. Ik kom zeker terug