Ik werd verast door het prikken in mijn huid. Was pijnlijk , branderig. Als er vooraf gezegd was wat je zou doen. Had ik dit geweigerd.
Nu na 2 dagen zitten er bultjes waar geprikt is wat ik vreselijk vind omdat ik geen bultjes had in mijn gezicht en wat rood. Mijn gezicht huid is ook dun( 72 jaar) dus navraag was wel wenselijk geweest. Daarnaast terwijl ik in de behandeling lag word er gevraagd wat ik wil drinken ( hoedan?) helaas geen fijne behandeling ivm mij gezicht na de behandeling .
Behandeling door Estelle•Facials / Gezichtsbehandelingen
Ciska•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Je wordt vriendelijk ontvangen
Zeer netjes geholpen ,denkt met je mee.
Top.
Kan Estelle iedereen aanraden
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Karin•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer vriendelijk ontvangst.
Estelle is vriendelijk en zeer bekwaam in haar vak.
Kwam na de behandeling als herboren thuis.
Kijk nu al weer uit naar de volgende behandeling bij haar.
Behandeling door Estelle•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Trijntje•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een fijne benadeling 😊
Behandeling door Estelle•Wimpers en/of wenkbrauwen verven