Wat een geweldige nagelstyliste, weet precies wat ze doet. Ik ga altijd tevreden de deur uit. Vaste klant erbij!!
Behandeling door Kris •Gellak manicure
Oguz M.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super personalised and friendly service.
Behandeling door Kris •Gellak pedicure
Stella•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
-
Behandeling door Kris •Gellak pedicure
Ignat I.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden met de pedicure bij Kristina, zij is super professioneel en werkt netjes. Zij neemt heel veel tijd voor de klant en doet veel meer dan bij de standaard pedicures bij andere salons . Zij gebruikt ook top producten .
Zeker aan te raden!