Mijn eerste Biab french manicure laten bij deze salon laten doen. Prachtig gezet. Fijne sfeer en Elina is attent en deskundig. De volgende afspraak is al geboekt.
Behandeling door Elina•Builder gel manicure
Susanna•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben super blij met hoe secuur ze werkt!
Behandeling door Kristina•Pedicure
G•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele vriendelijke vrouw!
Doet goed haar werk!
Behandeling door Elina•Wimperextensions
Mandy•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Elina geeft duidelijk uitleg wat ze doet en na de behandeling hoe je ze het mooist houdt